Activitat - 1714 -> Activitats especials -> Altres col·lectius -> Museu social -> Per professionals -> Públic familiar -> Totes les activitats -> Tots els públics

Acte de cloenda Programa Hermes

El programa Hermes que organitzem des del Museu de Sant Boi des de fa anys, en aquesta edició farà una presentació pública ‘de gala’: l’eix central del programa és el s.XVIII. Es representarà un magazine informatiu de l’any 1739, 25è aniversari dels fets del 1714, un noticiari ple de sorpreses, que serà conduït pel periodista Xavier Grasset: un anàlisi dels 25 anys passats i una mirada pels  proper, amb notícies locals, nacionals i internacionals, connexions en directe, entrevistes a Rafael Casanova, Felip V, … També hi haurà una predicció de temps, art i gastronomia.

Els actors i actrius que conduiran la proposta fan part de l’Asociación Grupo Teatro Imagina. Una proposta divertida i entretinguda per conèixer des d’altres punts de vista moltes coses d’aquest apassionant segle.

Des de l’àmbit de la cultura i el patrimoni, és possible promoure espais estables de participació i tallers que permeten consolidar projectes de gran interès social

Més informació aquí

(foto de Deborah Auque)