Activitat - 1714 -> Activitats especials -> Altres col·lectius -> Escoles -> Per professionals -> Públic familiar -> Totes les activitats -> Tots els públics

Exposició ‘Sant Boi al segle XVIII. Un segle d’entre guerres’

Us proposem una exposició sobre el s. XVIII, un segle interns ple de conflictes i també de creixement econòmic, una mostra que pretén visualitzar la recuperació d’una societat després d’uns fets bèl.lics en el context del nostre territori: com es va superar la crisi conseqüència de la guerra de Successió i la postguerra, com va millorar la vida quotidiana i les cases s’omplen d’objectes, com van aparèixer nous costums vinguts d’Amèrica – la xocolata i el tabac -, fins les pèrdues repetides de les collites que provoca que els esdeveniments històrics de finals del s. XVIII i en conseqüencia, la seva societat, s’estigui preparant per a un nou conflicte, la Guerra del Francés.

Dates:

• 05/12/2013 - 19:00