Activitat - Activitats especials -> Altres col·lectius -> Ludi Rubricati -> Per professionals -> Públic familiar -> Totes les activitats -> Tots els públics

Ludi Rubricati MMXV. LA DONA ROMANA

La festa romana de Sant Boi

Ludi Rubricati MMXV (banner)

El nostre Museu acollirà, els propers 13 i 14 de juny, una nova edició dels “LUDI RUBRICATI MMXV”, la festa romana de Sant Boi de Llobregat i que, enguany, té com a fil conductor el món de “LA DONA ROMANA”.

La festa se celebrarà, com sempre, als diversos espais amb que compta el Museu, al barri antic de Sant Boi: els jardins de Can Torrents, jardí i pati de Can Barraquer i l’espai termal romà.

L’objectiu de la proposta és aconseguir la comunicació i posada en valor d’aquests espais del Museu de Sant Boi, els quals s’obren a tota mena de públic d’una manera lúdica i festiva.

Totes les activitats es plantegen sota la filosofia d’un apropament integral al patrimoni del passat romà, duent als visitants potencials a gaudir de diversos aspectes de la vida de la gent que va treballar, sentir, olorar, menjar i, en definitiva, viure en un territori transformat per la història però que sempre s’ha de mirar dins la perspectiva humana.

Més informació: ProjecteEspot promocionalCartell 2015

Dates: