El-Museu-de-Sant-Boi-distintiu-Compromis-de-Sostenibilitat-Biosphere

El Museu de Sant Boi obté el distintiu Compromís de Sostenibilitat Biosphere

dimarts 10 de abril, 16:06h

El Museu de Sant Boi ha obtingut el distintiu Compromís de Sostenibilitat Biosphere. El Museu va rebre ahir, juntament amb 22 empreses del Baix Llobregat (entre les 245 de la demarcació de Barcelona), aquesta acreditació durant l’acte de lliurament que va tenir lloc a la Casa Llotja de Mar. L’acte ha comptat amb la presència de l’alcaldessa, Lluïsa Moret, i el regidor de cultura, José M. González.

La Diputació de Barcelona i la Cambra de Comerç han impulsat el distintiu de Compromís per la sostenibilitat Biosphere. Es tracta d’una metodologia per garantir la qualitat i sostenibilitat dels serveis turístics d’una destinació (públics i privats). Una metodologia que permet adquirir unes habilitats suficients per a la gestió sostenible d’aquests serveis turístics, en estreta relació amb els diferents serveis turístics de la destinació. Com a resultat d’aquesta implantació voluntària, els serveis turístics que hi participen obtenen el distintiu de Compromís per la sostenibilitat Biosphere, anualment renovable.

L’any 2017, l’Institut de Turisme Responsable, un organisme vinculat a la UNESCO i soci de l’Organització Mundial del Turisme i del Global Sustainable Tourism Council, va atorgar a la Diputació de Barcelona i les tres marques turístiques de la demarcació -Costa Barcelona, Paisatges Barcelona i Pirineus Barcelona- la certificació Biosphere com a destinació turística sostenible, una certificació pionera basada en els 17 objectius de Desenvolupament Sostenible de Nacions Unides integrats en l’Agenda 2030.

biosphere-museu_sant-boi