El programa Hermes i l’univers femení

dimarts 21 de abril, 17:21h

Hermes

El Museu de Sant Boi treballa amb el seu entorn i desenvolupa un tipus de gestió sensible a col·lectius ciutadans amb altres capacitats, una característica del nostre territori que ja fa gairebé un segle acull un nucli d’innovació important en salut mental. Gràcies a diferents teràpies relacionades amb l’ús de disciplines artístiques com a instruments de millora de la qualitat de vida, els nostres ciutadans més vulnerables poden gaudir del patrimoni i la cultura més propera. I és això el què el Museu posa en pràctica des de fa més de deu anys, un programa pilot, el programa Hermes, amb la col·laboració de la Unitat d’Inclusió Social i Igualtat municipal i 10 clíniques del Parc sanitari Sant Joan de Déu i l’Hospital Benito Menni.

Com ja és tradició, en finalitzar tots aquests mesos d’aprenentatge i intercanvi, se celebra l’acte de cloenda del programa Hermes. En aquesta edició l’eix de l’espectacle girarà al voltant de les dones, una reflexió de l’univers femení (la fertilitat, la creativitat, el gènere…) des d’una mirada multidisciplinària i historicista, des de l’època romana fins a l’actualitat. L’acte serà conduït pel grup de teatre Imagina que presentaran diferents actuacions, amb escenes teatralitzades, performance i altres tipus de propostes que les entitats que hi han participat han anat treballant.

En aquesta edició hi seran presents el Parc Sanitari Sant Joan de Déu: Clínica Santa Anna A, Clínica Santa Anna B, Clínica UHE-DI, Clínica Sant Agustí, Clínica Menni, C.O. Sant Jordi, Unitat d’Aguts i Unitat de Subaguts. Hospital Benito Menni: Servei de Rehabilitació Comunitària, Servei d’Atenció a persones amb Discapacitats Intel·lectuals i Àrea de Rehabilitació Hospitalària.

L’espectacle serà el proper dissabte, 25 d’abril i a les 11’30 h., a Can Massallera.