Informacions i agenda (abril de 2016)

divendres 1 de abril, 8:54h

2016-04 Roc Benviure

ROC BENVIURE I FÀTIMA D’ALMAFAR

Us convidem a participar d’una nova trobada amb En ROC BENVIURE i la seva estimada FÀTIMA D’ALMAFAR. Com segur ja sabeu, el nostre guerrer – vigilant ens acompanya, tots els primers diumenges de mes, en la descoberta d’un Centre d’Interpretació Medieval, a les portes de Barcelona. Encara no ens heu visitat?.

Diumenge, 3 d’abril, a les 11’30 h.

Museu de Sant Boi – Torre de Benviure

Activitat gratuïta, apta per a tots els públics. No cal inscripció prèvia.

* * *

MegalitismeSota el nom de QUAN LES PEDRES ENS PARLEN. EL MEGALITISME A CATALUNYA”, el grup de recerca DidPatri del Departament de Didàctica de les Ciències Socials de la Universitat de Barcelona, amb la col·laboració de l’empresa de museologia Molècula han produït la nova exposició que podrem veure, al nostre museu, entre el 31 de març i el 22 de maig.

Els megàlits són unes de les restes arqueològiques més singulars del nostre passat. Els trobem repartits arreu del territori i des de molt antic van despertar l’interès dels primers arqueòlegs. Perquè trobem megàlits arreu del territori? Qui i com es construïen? Per a què servien? On en podem trobar? Totes aquestes preguntes busquen respostes en aquesta exposició itinerant.

Activitat gratuïta, inclosa amb l’entrada al Museu.

Donatiu: 2 EUR i descomptes del 50%.  Gratuït per jubilats, aturats, menors de 12 anys i ICOM.