2016-11 (retall)

Informacions i agenda (novembre de 2016)

divendres 4 de novembre, 9:36h

ROC BENVIURE
(Diumenge, 6 de novembre)

2016-11
•Un guerrer que es va quedar atrapat en el segle X, ens explica –com cada primer diumenge de mes – perquè es va construir aquesta torre, què hi havia als diferents pisos, quines armes guardava, quins reis catalans la van visitar, …  i, fins i tot, ens convida a fer un passeig pels voltants del “Centre d’Interpretació Medieval Torre de Benviure” per descobrir camins secrets.
Diumenge, 6 de novembre, a les 11’30 h.
Museu de Sant Boi – Torre de Benviure
•Activitat gratuïta, apta per a tots els públics. Cal fer inscripció prèvia (trucant al telèfon 936351250 o, per e-mail, indicant número d’assistents i telèfon de contacte a: museusantboi@gmail.com).

MARIA LLUÏSA CASANOVA ENS ENSENYA CAN BARRAQUER (Visita teatralitzada)

(Diumenge, 20 de novembre)

IMG_6131
•Mª Lluïsa Casanova i Compte, besnéta de Rafael Casanova (darrer Conseller en Cap de la ciutat de Barcelona el 1714), ens explicarà històries del seu besavi, coses de la vida quotidiana del Sant Boi del segles XVIII i XIX, del temps que li ha tocat viure. Ens guiarà pel Museu (situat a la seva casa) i a fer una volta per alguns espais emblemàtics propers.
MUSEU DE SANT BOI – CAN BARRAQUER
Diumenge, 20 de novembre (inici a les 11’30 h.

IMPORTANT: Cal inscripció prèvia. Aforament limitat a 25 persones per sessió.

- Reserves trucant al telèfon 936.309.642 (Museu de Sant Boi – Can Barraquer). L’horari per fer les reserves és de dimarts a divendres de les 17 a les 20 hores i dissabte al mati d’11 a 14 hores. O bé, per e-mail (museusantboi@gmail.com), indicant número d’assistents i telèfon de contacte (fins divendres 18 a migdia).

- Activitat gratuïta, apta per a tots els públics. Comença a les 11’30 h. i té una durada d’unes dues hores.