LVDI RVBRICATI 2020 (retall)

LVDI RVBRICATI MMXX A CASA. La Festa Romana de Sant Boi

divendres 12 de juny, 9:43h

LVDI RVBRICATI MMXX A CASA
LA MULTICULTURALITAT AL MÓN ROMÀ

(Dissabte 13 i diumenge 14 de juny de 2020)

Enguany, ens toca celebrar els LVDI RVBRICATI d’una forma molt diferent. Podreu participar d’aquesta edició a casa, amb tot un seguit de propostes que han estat confegides, amb tota la bona voluntat del món, també des de casa.

A partir de vídeos,creats expressament per a la nostra Festa, podreu conèixer a les romanes del Nord d’Àfrica, a les íberes de la zona de la Tarraconense, etc.

Però també podreu saber d’un confinament remot, viscut durant la Pandèmia Antonina de mitjans del segle II dC.

Aquest proper cap de setmana podreu gaudir d’un conte, de tallers de cuina, de confecció tèxtil, i d’altres coses, … però també coneixerem els secrets de les pintures de “La vil·la dels Misteris de Pompeia”.

Si per qualsevol motiu, no ens puguéssiu acompanyar, no patiu, ni us amoneu. Tot el conjunt de propostes seran recollides en un espai virtual, un bloc, que romandrà disponible, per temps indefinit i de lliure accès, tot enllaçant els vídeos que podreu trobar al nostre canal a Youtube:

Pels volts de la mitjanit del divendres 12 de juny, posarem a la vostra disposició tot el conjunt de materials que hem elaborat, de forma expressa, per a aquesta edició, creada en situació d’excepcionalitat, dels LVDI RVBRICATI, la festa romana de Sant Boi de Llobregat.

Ens agradaria què, si us ve de gust, ens acompanyéssiu amb els vostres comentaris, al llarg d’aquest cap de setmana, tot i què, si no us va bé, podreu seguir gaudint -de forma indefinida- de les nostres propostes: vídeos històrics explicatius, propostes de tallers i diverses recreacions teatralitzades.

Si us voleu vestir, pentinar-vos, decorar la vostra “domvs” per a l’ocasió, estarem encantats de que ens féu arribar les vostres fotografies i que compartirem amb totes les amigues i amics dels LVDI RVBRICATI.

Alea iacta est!…