nit_art_museu_santboi_2018_web

Nit d’Art al Museu. 7 de juliol

dilluns 18 de juny, 19:51h

Gaudiu d’una nit única amb 4 activitats ben diferents per apropar-vos a l’art des de la pintura, el vi, la història i la música.

21, 30 hores – taller de pintura amb vi, i tast de vins, per adults

El Museu de Sant Boi, Marta Araño de Tinta i Vi i les caves Montau de Sadurni (Begues), son tres institucions que ens hem conegut arrel de la participació a les formacions del Consorci de Turisme Baix Llobregat i la Certificació Biosphere. D’aquesta connexió ha nascut aquest projecte de col·laboració entre les tres institucions:

Tinta i vi, ens oferirà una mini exposició de quadres de l’Artista Marta Araño, fets amb tinta i vi, un taller per adults amb projeccions de la D.O. (per amabilitat de INCAVI) per conèixer tècnica artística aplicada als quadres i posar-la a la practica (no cal saber dibuixar, només ganes d’experimentar) i es complementarà un tast de vins dirigit per l’Enòleg de les caves Montau de Sadurni (Begues), per saber quin gust la nostra obra d’art.

El taller – tast té un cost de 14€ per persona.

El Celler ens vendrà els vins que tastarem i ens farà un preu molt especial.

Cal inscripció prèvia.

21 hores – visita comentada a l’exposició “Cadàvers exquisits” per la seva comissaria Vanessa Martín.

22,30 – visita comentada a l’exposició “Cadàvers exquisits” per la seva comissaria Vanessa Martín.

Col·leccions en diàleg. El museu de Sant Boi i el de l’Hospitalet hem creat un pont de comunicació, creació i diàleg artístic per aquest estiu. Hem tret la pols de les obres de les nostres reserves, les hem encarat i les hi hem dotat d’un diàleg propi i comú. Com en el joc dels surrealistes, el resultat és tant inèdit com experimental. Vine i descobreix-lo.

23 hores – hores Concert per la Coral Ressò “Tast de cançons. De la dolçor de Leonard Cohen a la intensitat de Metàl·lica.

Acabarem la nit amb un interessant concert en el qual la varietat estilística de les cançons també ens ompliran d’experiències sensitives úniques.

Música ambient entre els 21 – 23 hores

Servei de bar (begudes i tapes) a partir de les 21 hores