Audioguia_museu_sant_boi_01

Nou servei d’audioguies al Museu de Sant Boi

dimecres 23 de gener, 19:37h

El Museu de Sant Boi estrena aquest 2019 una nova forma d’accedir a la informació de la seva exposició permanent: un servei d’audioguies, en català i en castellà, per tal de poder fer una visita individualitzada i al ritme del visitant del museu.

Audioguia_museu_sant_boi_02

L’audioguia us explica els aspectes històrics i els objectes més destacats que es mostren al Museu, d’una forma senzilla i amena. Cada punt d’interès està senyalitzat amb un número per tal de situar-se en tot moment. Aquest tipus de visita és apta per a tot tipus de públic adult i de totes les edats. És una manera fàcil d’accedir als continguts el museu.

El Museu de Sant Boi s’ha convertit el un referent del turisme de proximitat a nivell comarcal i metropolità, incrementant-se també en els darrers anys un turisme cultural de persones d’altres països. Aquest fet farà que el servei d’audioguies s’estengui en breu a altres llengües com l’anglès i el francès.

El servei gratuït és gratuït.