Ruta 1714_Cervera

Presentació de la ‘Ruta 1714′ a Cervera

dijous 27 de mar, 12:52h

El 27 de març comença la presentació oficial de la ‘Ruta 1714′ a la Universitat de Cervera.

En aquest recorregut històric pel s. XVIII que engloba tot Catalunya, Sant Boi n’és una part activa amb dos punts emblemàtics: Can Barraquer, l’actual seu central del Museu de Sant Boi on Rafael Casanova hi va viure i morir i una de les exposicions permanents és ‘Rafael Casanova i el seu temps’, i l’esglèsia de Sant Baldiri on hi està enterrat el seu cos i on cada any per la Diada rep una ofrena floral.

Hi seran presents la regidora de Cultura M. Montserrat Mirabent i els dos comissaris del Tricentenari a Sant Boi, Maria Lledó Barreda i Carles Serret, directora del Museu i responsable de l’Arxiu Històric de la ciutat.