Exposició Temporal

EL LLOBREGAT. 1 DELTA, 6 POBLES

Museu de Sant Boi de Llobregat - Carrer del Pont, 7 - 21/05/2017 a 11/09/2017

El riu i el seu delta: flor de vida ...

Delta (vídeo promocional)

El Llobregat, un riu que tots els qui vivim a ciutat ens estimem, un riu que ha donat vida, fauna, ecosistemes especials i maneres de viure, que fa part de la nostra història des de temps ben remots i que ara, ja és ADN de la nostra identitat ciutadana… el riu Rubricatus!

El Museu de Sant Boi lidera una exposició que parla sobre això i més, és una proposta museogràfica que veu el riu Llobregat des de la perspectiva humana, com ha afectat l’acció de l’home al riu i com aquest ha afectat la vida de les persones del seu delta: “El Llobregat, un delta i 6 pobles”.

A la mostra hi participen el Museu de L’Hospitalet, el de Cornellà, el del Prat, el de Viladecans i el de Gavà, i compta amb el suport de la Xarxa de Museus Locals de la Diputació de Barcelona.

Comissariat: Cayetana Gomis Fletcher.

“El Llobregat, un delta i 6 pobles”.
Des del 21 maig a 11 setembre de 2017.