Exposició Temporal

Memòria democràtica a Tarragona, un passat per no oblidar

Museu de Sant Boi (Carrer del Pont, 7 - Can Barraquer) - 07/04/2019 a

Una exposició que no vol ser -únicament. un exercici de memòria, sinó també un espai molt sintetitzat que mostra el que va intentar ser la II República Espanyola. Hi trobareu informació sobre el que va legislar i les respostes repressores en aquest àmbit, i sobretot, la repressió contra les persones, que va produir la revolta militar feixista, la qual comptava amb el suport de les forces del capital, del feixisme italià, del nazisme alemany i de la jerarquia de l’Església Catòlica.

Produïda per ASSOCIACIÓ DE VÍCTIMES DE LA REPRESSIÓ FRANQUISTA A TARRAGONA, amb el suport de l’Ajuntament de Tarragona, la Diputació de Tarragona, Port de Tarragona, Memorial Democràtic i la Universitat Rovira i Virgili.

El Museu de Sant Boi, en col·laboració amb el Departament d’Ensenyament, ha cregut que el projecte corre paral·lel a tota la feina que s’està fent des de l’Arxiu Històric Municipal.

Us convidem a la presentació de l’exposició a càrrec dels seus comissaris, aquest proper diumenge, dia 7 d’abril i a les 12 h., al Museu de Sant Boi (Can Barraquer, carrer del Pont, 7).

Banner - MDAT