Exposició Temporal

QUAN LES PEDRES ENS PARLEN. EL MEGALITISME A CATALUNYA

Museu de Sant Boi - Can Barraquer (Carrer del Pont, 7). - 31/03/2016 a 22/05/2016

El Megalitisme a Catalunya

Sota el nom de QUAN LES PEDRES ENS PARLEN. EL MEGALITISME A CATALUNYA”, el grup de recerca DidPatri del Departament de Didàctica de les Ciències Socials de la Universitat de Barcelona, amb la col·laboració de l’empresa de museologia Molècula han produït la nova exposició que podrem veure, al nostre museu, entre el 31 de març i el 22 de maig.

Els megàlits són unes de les restes arqueològiques més singulars del nostre passat. Els trobem repartits arreu del territori i des de molt antic van despertar l’interès dels primers arqueòlegs. Perquè trobem megàlits arreu del territori? Qui i com es construïen? Per a què servien? On en podem trobar? Totes aquestes preguntes busquen respostes en aquesta exposició itinerant.

Activitat gratuïta, inclosa amb l’entrada al Museu.

Donatiu: 2 EUR i descomptes del 50%.  Gratuït per jubilats, aturats, menors de 12 anys i ICOM.