tinta-i-vi-museu-sant-boi-2018-web

Tinta i Vi. Taller + Tast de Vins. Dia Internacional dels Museus

dijous 10 de maig, 18:23h

Tinta i vi, al Museu de Sant Boi

18 de maig de 2018. Dia internacional dels museus. El lema d’enguany és: Museus Hiperconectats, nous enfocaments, nous públics.

El Museu de Sant Boi, Tinta i Vi – Marta Arañó i les caves Montau de Sadurní (Begues), son tres institucions que ens hem conegut arrel de la participació a les formacions del Consorci de Turisme Baix Llobregat i la Certificació Biosphere.

D’aquesta connexió ha nascut aquest projecte de col·laboració entre les tres institucions: Tinta i vi, ens oferirà una exposició de quadres de l’Artista Marta Araño, fets amb tinta i vi i que girà al voltant de la mitologia grega, romana i el mon de la vinya, un taller per adults amb projeccions de la D.O. (per amabilitat de INCAVI) per conèixer tècnica artística aplicada als quadres i posar-la a la practica (no cal saber dibuixar) i es complementarà un tast de vins dirigit per l’Enòleg de les caves Montau de Sadurni (Begues), per saber quin gust la nostra obra d’art.

- Dia 18 de maig a les 20 hores.

- El Celler ens vendrà els vins que tastarem i ens farà un preu molt especial.

- Cal inscripció prèvia.Preu 14€ per persona. Activitat per a adults.

Reserves trucant al telèfon 936.309.642 (Museu de Sant Boi – Can Barraquer). L’horari per fer les reserves és de dimarts a divendres de les 17 a les 20 hores i dissabte al mati d’11 a 14 hores. O bé, per e-mail (museusantboi@gmail.com), indicant número d’assistents i telèfon de contacte (fins el divendres anterior a migdia).

CARTELL_nit_museus_2018_tast_vi_V2