GIF-300-300_5.jpg_1951027477

18 DE MAIG DE 2021: DIA INTERNACIONAL DELS MUSEUS

dimarts 18 de maig, 10:40h

“El futur dels museus: Recuperar i tornar a imaginar“

Davant el moment que estan vivint les societats actuals a nivell mundial arran de la pandèmia de la COVID-19, el Consell Internacional dels Museus (ICOM) aposta pel paper que han de jugar els museus en les societats i en el lideratge que aquests han d’assumir en el canvi de paradigma: cal repensar la relació dels museus amb les comunitats a les quals serveixen, experimentar amb nous models híbrids de consum cultural i reafirmar amb força el valor dels museus en la construcció d’un futur just i sostenible.

Amb el tema “El futur dels museus: Recuperar i tornar a imaginar“, El Dia Internacional dels Museus 2021 convida als museus, als seus professionals i a les comunitats a crear, imaginar i compartir noves pràctiques  i solucions innovadores per als reptes socials, econòmics i mediambientals del present.

banner_web_museu_2

El Museu de Sant Boi, presenta una proposta en la línia del lema d’enguany: la Història de les Santboianes a través d’un itinerari on line, que cadascú podrà realitzar com vulgui. Pensat com a instrument per les  escoles, per les famílies, per al públic en general, amb diverses opcions, per gaudir de les nostres avantpasades amb una proposta innovadora. La investigació l’ha feta el Museu de Sant Boi i la proposta és d’Acrobatas Cultura, empresa cultural que treballa colze a colze amb l’administració pública.

Esperem que gaudiu de la proposta. Bon Dia Internacional del Museus, 18 de Maig de 2021